Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ZWROTU

Robiąc zakupy w naszym sklepie, nie musisz się martwić o to, że zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni.Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Odsyłany towar  powinien być w stanie nienaruszonym.
Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie zakupione produkty, także te które otrzymał gratisowo.

  • Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu
  • Klient zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany towar w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

W zależności od zamawianego produtu adres zwrotu będzie różny. W celu uzywkania adresu do zwrotu prosimy o kontakt mailowy z naszym Biurem Obsługi: glam@glamstudio.pl

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą mailową na adres glam@glambutik.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Klient zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany towar w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego towaru, a o jej wynikach poinformujemy telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Copyright 2020 @ Glambutik.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.