PROCEDURA ZWROTU
Robiąc zakupy w naszym sklepie, nie musisz się martwić o to, że zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni.Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Odsyłany towar powinien być w stanie nienaruszonym.
Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie zakupione produkty, także te które otrzymał gratisowo.
![](https://glambutik.pl/wp-content/uploads/2021/04/zwroty-1330x1157.jpg)
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu
- Klient zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany towar w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
W zależności od zamawianego produtu adres zwrotu będzie różny. W celu uzywkania adresu do zwrotu prosimy o kontakt mailowy z naszym Biurem Obsługi: glam@glamstudio.pl
![](https://glambutik.pl/wp-content/uploads/2021/04/obrazek-adres.jpg)
REKLAMACJE
![](https://glambutik.pl/wp-content/uploads/2021/04/image3.jpg)
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą mailową na adres glam@glambutik.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Klient zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany towar w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego towaru, a o jej wynikach poinformujemy telefonicznie lub drogą elektroniczną.